Menu

Vyhledávání

Kontakty

Kontakty dle místa konání

Varnsdorf:
Rudolf Plíhal, 736613314, plihal@elektropol.com

Koštálov:
Josef David, 602369589, davidmoto@seznam.cz

Harrachov:
Denke 777342197, Jeník 604603342

Kontakt na administrátora webu:
admin@fichtlmazec.cz
< návrat zpět

Diskuze


Téma: Důvod rozdílných pravidel v kategorii orez rss

Zaslal/a 1.11.2015 12:36

Dobrý den chci se optat proč jsou rozdílná pravidla pro kategorii orez je časově obtížné i finančně motocykl před závodem předělávat i když jsou to závody z jedné série . třeba mě se líbí pravidla která byla ve Varnsdorfu a to

2. Kategorie Ořežplech (F2) - stroje typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23, odstraňování původních karosářských dílů je povoleno, rovněž tak použití libovolné nádrže a tlumičů pérování. Je povoleno použití libovolného karburátoru, vzduchového filtru, výfuku, zapalování, primárního převodu, rozety, terénní pneu a je povolena vzpěra mezi krkem řízení a sedlem. Bez úprav zůstává válec, hlava válců (bez navařených žeber), vrtání válce max. 40 mm tj. 8. výbrus, není povolena klapka v sání, rám, kyvná vidlice, brzdy a třístupňová převodovka. tyhle pravidla mi příjdou logické oproti těm co jsou tu :) je takový problém mít co nejtotožnější

Zaslat odpověď >

#000127
A také s pravidly z roku 2014-2015 není takova variabilita není tolik možností jak být nejlepší a tak ten rozdíl mezi jezdci je minimální vznikla by rivalita a snaha být rychlejší než-li ten druhý :) s temi pravidly co jsou teď my nemůžeme odstartovat bez toho abychom nemuseli předělat motorku :) samozřejmě že se tu jedná o roku 2016 .